انگشت اشاره

انگشت اشاره

انگشت اشاره

انگشت اشاره

* اهنگی که این روزا هی، هی، هی رو ریپیت-ه، اهنگیه که این روزا یه جوره وحشتناکی رو ریپیته...اهنگ take me to the church  هستش


** اه، باید غذا کم بخورم که چاق نشم، شکلات و کاکائو نخورم که جوش نزنم... 


*** نوشیدنی الو لواشکی-ه بهنوش


*** خب به حرف دوس پسرتون گوش کنید، پیراشکی گوشتای بی بی خداااااان


**** یه روز تو زندگیم شنا کردن و بند انداختن هم یاد می گیرم...


***** اخ اونجای کورس اهنگ:


Take me to church

I'll worship like a dog at the shrine of your lies

I'll tell you my sins so you can sharpen your knife


****** وختایی که زنگ می زنه برام  تعریف می کنه که داره سوپ درست می کنه و برام دونه دونه می گه که کلم بروکلی و بیبی کورن و قارچ و سیب زمینی و شلغم و لبو خرد کرده ریخته توش...وختایی که زنگ می زنه و از ارایشگاه برگشته و داره تعریف می کنه که ارایشگر ریده تو ریشاش و مجبور شده کوتاه کنه و اینهمه وایساده بوده که اندازه ی ریشاش یه سایز اکی ای بشه و یهو یارو ریده... وختایی که می ره گلخونه و زنگ می زنه که تا اینجا اومدم اما از دلم نمیاد خرید کنم دارم برمی گردم خونه تا دفعه بعد باهم بریم... 

اخ من عاشق اینجای رابطه م، همین جا که می تونی تلفن رو برداری رو از هرررررچیزی بهم بگید، همین جا...


****** می دونی هیولا رو از همه جا بلاک کرده بودم، بعد؟ فک کردم واتس آپ نداره اونجا بلاکش نکردم. امروز بم باز تکست داد، تو واتس آپ...بش گفتم یو چک می این اِوری وِر؟

بعد می دونی خدا الان می خواد بم ثاااااابت کنه که منم خیانت می کنم، بعد؟ می خواد خیانت کنم، هاپو رو ازم بگیره و من نه هاپو رو داشته باشم و نه هیولا رو و بم صااااابت کنه که خودم لیاقت داشتن خوشی رو نداشتم...که خودم از دست دادم... و خدا با همممه ی عشقی که بش دارم یه منحرفه، یه منحرفه مرییییییض. که حوصله ش سر می ره و فقط دلش می خواد بازی کنه با هممممه ی زندگیه ما که براش شاید یه گرده فقط... و من بهش ثابت می کنم عاشق دوس پسرمم و بش خیانت نمی کنم ، آیم دت پرسن هوو گِیو هیم عه بلو جاب این میدل او ترافیک اند، میک هیم برکفست اند ای لاو هیم...ای لاو لاو لااااااااو هیم.اند ایم هپی....اند ای ویل دو آل او دیس وید هیم اگین...

نظرات 3 + ارسال نظر
نیگولی جمعه 29 آبان 1394 ساعت 13:49

پرستو همیشه دلم میخواد از هر پستت دوباره یه تیکش رو تابپ کنم بنویسم
انگار آدما باید بعضی جمله هاشو چندبار بگه

هوووم... وختی اینجوری بم می گید خودم می رم می خونمش بببنم چی داشته مگه..بعد نیدونم باز می بینم یه مشت حرف پیش پا افتاده
چه خوب که توش یه چی می بینید حداقل شوماها
خوبی دخدر جان؟

سمی پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 09:36

یاد اونروزا افتادم ک تو ماشین و اینا برات بند مینداختم.بعضی وقتا فکر ک میکنم میبینم ک خیلی تایم باهم گذروندیما.اگه همه ی اون سالایی ک بهت اصرار میکردم بیای بریم استخر مقاومت نمیکردی و میومدی الان یاد گرفته بودی
خوشالم که بش خیانت نمیکنی.راضیم ازت ک حتی تو مواجه با این موقعیت هم سعیتو میکنی ک اخلاق رو رعایت کنی.و واقعا خدا همونیه ک میگی.کسی ک میده ک بگیره چن چنده با خودش.چند چنده با ما؟من با همه ارادتم منطقی پشت کاراش نمیبینم.کمین نشسته ببینه حالت داره خوب میشه؟حالتو بگیره

هاهاها یادته؟ خیلی تایم باهم گذروندیما...
یه بار کلاس شنا می رفتم مربیم تو قسمت پر عمق منو انداخت، تا نجاتم بده طول کشید، تا با میله منو بکشه بالا... می ترسم از اب و حس خوب ندارم بش...نیدونم شاید الان حسم عوض شه و بتونم برم
سمی واقعن اروم میشم که تو راضیته، که اون روز مسا بم گفت چرا می گی هیچ گهی نخوردی؟ تو سعی کردی ادم خوبی بمونی. و به حمید خیانت نکردی...
اوهوم، منم نیدونم سمی، نیدونم چن چنده

وروشکا چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 21:39

پری قهرمان:*

نگو اینطوری، خجالتم می شه
چاکککککریم
قلب-توت فرنگی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.