انگشت اشاره

انگشت اشاره

انگشت اشاره

انگشت اشاره

* دانژه از جاهاییه که باید یه بار مسا رو ببرم. تنها جاییه تو تهران که شیرینی هاش کرم میوه ش، دقیقن همون میوه س نه اسانس-ش. کرم شیرینی من  بلوبری و رزبری و استرابری بود و دقییییقن یه لایه ی خوووب از بری ها داشت... و شیرینی راضی اناناس و پسته بود و یه حجم دلچسب میکس اناناس و پسته با نونی مثه ناپلئونی تو دهن غوغا می کرد...



** خب امروز پشت ویترین چارلز براون هدیه ی ولنتاین هاپوم رو دیدم. یه کراوات چهارخونه ی اسپرت خوووب طوسی-سورمه ای-سفید برای اون کت طوسی اسپرت خووووبش که از ژست خریده بود. با پیراهن سفید، شلوار سورمه ای، کمربند و بوت مشکی معرکه می شه دلبرم... فقط نیدونم تا اون موقع می تونم واقعن صبر کنمو بهش ندم. انقد که ذوقشو دارم خب...

هدیه ی سالگرد؟ دستبند چرم پهن طلا-دار که لوگوی برند جیوانچی-ه... بعد من از برندهای فرانسوی خوشم میاد. اکچولی از سلیقه ی این کمپانی که برا معرفی برندشون اولین بار از ادری هپبورن استفاده کردن برای شناسوندن خودشون و کیفیت و استایل خوبی داره  ... انی وی. بنظرم لگوی شیک و قشنگی  داره و هم کار های کلس-ی هست...خب دست هاپوم یه دست مردونه ی خووبیه برام، فک کردم دستبندش لابد پهن باشه قشنگ تره که اینو انتخاب کردم


*** با راضی بیشتر از اینکه هی غصه بخوریم چرا می ره، غصه می خوریم که چرا انقد دیییییر همو پیدا کردیم. چرا اخه :|

بعد راضی و مسا دو نفری هسدن که وختایی که کنارشونم، هر چند دیقه یه بار می گن چقد دماغت خوب شده پری


**** بابا و پسرا رفتن بیرون شام. هرچی بابا اصرار کرد من باهاش نرفتم، گفتم دندونم درد می کنه مامانم دیشب برام سوپ درست کرده از سوپ مامانم می خورم... زنگ زدم با مامان یه ساعت حرف زدم. مامان رفته خونه عزیزجون. از دیشب. تموم مدت بغضم رو قورت دادم تا مامان گریه م رو نشنوه غصه بخوره. بی تاب شه.تلفن رو قطع کردم، بغضم ترکید. بلند بلند گریه کردم. دلم برا مامانم، رفیقم تنگ شده... 

نظرات 3 + ارسال نظر
نیگولی دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 03:17

پرستو شام ایرانی این چهار قسمتش هادی کاظمی پوریا پورسرخ پژمان بازغی و سام درخشانی بودن
که قسمت هادی کاظمی که امید حاجیلی هم اومد خیییلی خوب و فان بود و ما خیلی خندیدیم و حال کردیم قیمت پوریا پورسرخم خوب بود اماقسمت پژمان خیلی حوصلمون سر رفت قسمت سام هم هنوز نیگاش نکردم
اما کلن پرسنو بازیگرا دور هم میشبنن غذا میپزن حرف میزنن خونه و اینا رو میبینیم من دوس دارم
بعضی وقتا هم غذاهای خاص و خوشمزه ای درست می کنن بعضی وقتا تو خونه هاشون خیلی چیزای بامزه ای دارن
مثلن محمدرضا شریفی نیا مال قبلناست اگه تونستی ببین با نون تست پنیر خامه ای کل چیز دیگه یه چیز باحالی درست می کنه خونشم خیلی بامزست
خونه ی پژمان بازغی هم خیلی بامزست

ببین نگار من سری اول و دومش که کارگردانش بیژن بیرنگ بودو دیدمو خیلی دوست داشتم، تو حال و هوای خانه ی سبز بود، ضعیف تر البته اما همون امضا رو داشت...
بعد از شریفی نیا خوشم نمیاد اما حالا که می گی چیزای باحال یاد داده، حتمن پیدا کردم می بینمش. مرسی خانوم
قلب-توت فرنگی

جیرجیرک دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 00:13

مگه ولنتاین دخترم به پسر کادو میده ؟

ولنتاین ادم به کسی که دوستش داره هدیه می ده و بله، دختر و پسر هم نداره

مهسا یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 23:16

اخ اخ بی زحمت منو فصل هلو ببر خال جان:)

چش چش...قلب-هلو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.