انگشت اشاره

انگشت اشاره

انگشت اشاره

انگشت اشاره

موقع خواب نه تنها مشکلات گنده تر می شن، تصمیم ها هم راحتتر گرفته می شن انگار... بعد؟ صب که پا میشم گاهی میبینم پوووف، انرژی دیشبه رو ندارم براش... امروز صب داشتم فک می کردم که یه کم خوابالوام و شاید حس شروع تصمیم دیشب رو ندارم. مثلن از فردا یا هفته ی بعد... تو دستشویی که بودم، به اینه روبه روم که نیگا می کردم و حض می کردم از ابروهام. که نات انلی چقد پهن و خوب شده بات السو خودم بر داشتمشون :)... با اینکه هاپو نیست و نیدونم کی میاد رفته بودم واسه خودم اپیلاسیون و اصلاح صورت... به هاپو تکست داده بودم که: رفتم ارایشگا، لاک فیروزه ای زدم، دوش گرفتم، سوتین سفید پوشیدم، از بوی ٢١٢ س****ک****سی زدم، بعد؟ اما تو نیستی :| ...
و فک کردم خوب چه خووب که به خودم این لذتا رو دادم. وختی تکستمو فرستادم، داشتم فک می کردم اگه فقط ٦ ماه رو این چیزایی که می گم وایسمو انجام بدم، خیلی خووب و اکیه. ٦ ماه فقط... نه که کار سختیم باشن ها، نه. واسه من سخت بود. سخت؟ نتچ. انستلی تنبلیم داره میاد... هیولا بم گفته بود پرستو تو خیلی دختر سختکوش و با پشتکاری هسدی... مامان هم همیشه همین لیبل رو بم می زنه. من حرف مامان رو قبول دارم. چون مثلن هیچ وخ نیومده بگه پرستو تو دختر خوشکلی هسدی یا هربار که همه بم می گن دماغت چه خوب و طبیعی شده، مامان می گه نه خیلی... اکچولی تنها کسی که بم گفت خوشکلم هاپوعه. و بم گفت بیشتر از خوشکل بودن قیافه م خاص-ه. و خب چه اشکال داره اگه تالا دختر خوشکل کسی نبودم... انی وی، این روزا تنبلیه به سختکوشیه و پشتکار داشتنه پرستو داره می چربه. از وختی هیولا اومده تو زندگیم معنی زمان برام تغییر کرده. ٦ ماه خیلی زمان طولانی برام. ینی سنگین نیست وزنش. منی که هفته برام یه تایم طولانی و بلاه بلاه بود، الان عادیه برام. یه هفته، ٥ هفته،٣ ماه... و فک می کنم واقعن ٦ ماه خب انقدا طولانی نیس. به ابروهام نیگا می کنم و فک می کنم هاپو اولین کسی بود که جای اینکه بگه لبای قشنگی دارم، گفت ابروهات خیلی خووبن... یه جوره شکسته و پهن و پُریه... و من از کسایی که ته ابروشون رو تیغ می زنن و با مداد می کشن یا تتو کردن ابروهاشون رو خوشم نمیاد... و هردفعه که می رم ارایشگا، بعدش از ابروهام براش عکس می فرستم که مطمئن شه خانوم ارایشگر واسه خودش خلاقیت به خرج نداده رو ابروهام ...
فک می کنم شاید از امروز چیزی که تو ذهنمه رو شروع کردم. ٦ ماه برنامه داشتن واسه هفته ت،٢ شمبه ها فیلان کار، چند ساعت در هفته فیلان کار و یک روز در میون هم فیلان کار... سخته رعایت کردنش؟ نیدونم !
نظرات 6 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 12:06

یه سوالی بعد مدتها خوندنت و ساکت بودنم برام پیش امد چرا اونروزی که اکانتمو تو اینستا بهت گفتم چون گفتی داری بلاک میکنی اونوقت سریعا رفتی منو بیرون کردی از لیست دوستات؟

من اون موقعی که یک سریا رو بلاک کردم، بعدش هرچی انبلاک هم کردم، نمی دونم چه اتفاقی واسه یکی دوتا از ایدیا من جمله برا شوما و خواهر مسا افتاده که نمی شه دیه پیج منو ببینید... من شوما رو نمی شناختم، بلاک کرده بودم قبل اینکه کامنتتون رو ببینم...
والا قصد قصد، بی ادبی نبوده ...

memol سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 11:43 http://ona7.blogfa.com

وای پری از برنامه ریزی نگو که من شرمنده میشم...یعنی من قبل از عید رفتم یه دفتر که عاشقشم رو خریدم و اهداف امسالم رو به علاوه‌ی اهداف هر فصل نوشتم و شروع کردم ماه به ماه برنامه ریختن ولی اصلا عمل نکردم :((((
آخه به جز کلاس زبان رفتن کار دیگه ای نمیکنم که...تنبلم تنبل...برنامه بریز و اینجا بگو استارتتو شاید منم وسوسه بشم ;))))

نوشتم برات :)

marmar سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 00:49 http://www.m-h-1390.blogfa.com

راستییی راجب ابروهااات من خیلیی حالتشوون میپسندم,خیلی باصفاست....هوووم جدی میگم نقطه مثبت چهرته..یجورایی اول خودنمایی میکنه

می سییییی خب. شوما لطف داری :)
مرسی باز

پرسه دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 21:55 http://galexii.blogfa.com

میدونی از کجا شروع کن؟ دقیقا تک تک این برنامه ها رو خیلی دقیق تو یه دفترچه خوشگل بنویس، بعد بزار جلو چش ات. اصن یه طور عجیبی همش تیک میخوره.
این بود تکنیک ِ من تمبل ِ سابق :دی
.
کن آی هَو یور اینستا آیدی عایا؟ :دی

خب شوما شک نکن که من تا تصمیم می گیرم می نویسمشون. اما مشکل اینجاست که می خوام بین ماه ها گپ نیفته و اینکه یه موردش رو خودم باید یاد بگیرمش. بعد این تو خونه تمرین کنم و دوستش ندارم اصصصصن. البته الان خیلی دیه این حسم رو قاطی ماجرا نیکنم :)
لدفن شوما برام بذار اکانتت رو من فالوت می کنم :)

شاپری دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 14:49

منم برا بار اول که دیدمت ابروهات نظرم رو جلب کرد به خودش،پهن و مرتب و شیک ، همون مدلی که میپسندم و به خودم هم میاد به قول خودت اکچولی

جدی؟ ما هم رو تو اینستا داریم؟ وات عه سورپرایز خو :)
لدفن اکانتت رو بم بگو ؛)

marmar دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 14:10 http://www.m-h-1390.blogfa.com

هوووووم.....یعنی میشهه منم همچین برنامه ای اجرااا کنم براخودم...

اگه ادم تنبلی رو بذاره کنار... یاپ ؛)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.