انگشت اشاره

انگشت اشاره

انگشت اشاره

انگشت اشاره

* gap یه لباس زنونه داره، یه پیرهن؟/ بلوز؟ از این مردونه ها که زنونه س، شومیز ینی... بعد اسم کارش رو که دیدم مرررردم، دلم خواست داشته باشمش...اسمش: boy friend shirt بود...خرررررر. از اینا که یقه مردونه س بعد تا باالا دکمه می خوره. راس می گه خو...بخاطر اسمش خر شدم داشته باشمش. چرا بر نداشتمش؟؟؟ :/




** خیلی وختا شده در مورد یه چیز کامنت بدم، مامان بگه: انقد که تو اینجوری می گی، اخر برات برعکسش میشه... اینو مامان من تنها نمی گه، اینو از خیلی از ادما شنیدم... من؟ همیشه اتفاقن هر چیزیو که گفتم، با جزئیات حتی، عین همون برام اتفاق افتاده... عین همون برام ساخته شده، پیش اومده

اون روز به مامان گفتم: می دونی چیه مامان؟ بنظرم اون چیزی که خودت می دونی چیه و می خوایش، تو ذهنت می سازی اتفاقن همون اتفاق می افته... اونایی که می بینی واسه شون برعکس میشه، واسه اینه که ادمایی هستن که نمی دونن خودشون چی می خوان، تو ذهنشون خواسته شون رو نساختن، به بقیه نیگا می کنن و فقط انتقاد می کنن. نمی گن " من اینو می خوام"، می گن" وا چرا این اینجوریه، من نمی ذارم واسه من اینجوری باشه" یا " مگه فلان چیزم اینجوری میشه" بلاه بلاه... ادمای ایراد بگیری هستن، ادمایی هستن که به بقیه نیگا می کنن و هی ایراداشونو می گیرن بعد مطمئنن واسه خودشون اون ایراد اتفاق نمی افته و من؟ مطمئنم واسه دسته ی دوم بقول مامان و همه قدیما" برعکس همون چیزی که خیلی هی می گفتی و بدت می یاد، سرت میاد"


*** اون روز داریم حرف می زنیم،جمعه بود... می گه ناهار چی دارید؟ می گم مروری بر هفته :( بعد دوس ندارم دیه امروز اینا رو بخورم... برای ناهار رفته بوده از مسلم غذا خریده بوده. می گه می خوای یه پرس برات بذارم کنار بیای ببری؟ اصن پایه ام خودم برات بیارم اما می دونم که نمی تونی بیای ازم بگیری که...


دیشب داریم حرف می زنیم، می گه فردا برات نون سنگگ می خرم برات افطارت ، میارم برات.فقط بیا جلو در ازم بگیر

می گم هاپو بابا خونه س خو، نمی تونم بیام ازت نون بگیرم... بعد بگم این نون رو برام کی اورده اخه؟


بعضی چیزا حتمن نباید برام انجام بدن، حتمن نباید مثلن غذاهه یا نون به دستم رسیده باشه، همین که بدونم دوستم، پارتنرم دلش خواسته یه جوری بم حال بده، حالم رو خوش کنه، خواسته واسم کاری انجام بده، همین نیتش، همین مرا بس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.