انگشت اشاره

انگشت اشاره

انگشت اشاره

انگشت اشاره

* همیشه از دخترایی که ارایششون خط چشم و ریمل و یه ذره رژگونه و labello عه البالوئه خوشم اومده... اکچولی از دخترایی که این ارایش بهشون میاد


** http://gagclip.com/2015/04/29/10-ugly-things-awful-men-do-to-their-partners/



*** http://gagclip.com/2015/04/30/10-ugly-things-awful-wives-do-to-their-husbands/


*** ستاره ی ٢ و ٣ رو بخونید. بدید پارتنرتون هم بخونه... گاهی ادم حواسش نی دیه. انجامش میشه... لابد وختی بخونیم، بیشتر دقت می کنیم که انجامشون ندیم. لابد وختی بخونن بیشتر دقت می کنن که انجام ندن... ایشالا



***** دوش گرفتم، با حوله حمام همینجوری دراز کشیدم دارم با هاپو حرف می زنم، خواستگارا تا نیم ساعت دیه می رسن. می گه حالم خوش نی. می گم بیخیال. مکث کردم، می گم دلم می خواد موهامو همینجوری خیس از بالا دم اسبی ببندم، هیچی ارایش نکنم، جین بپوشم توام تا ٥دیقه دیه بیای دمبالم. بریم یه وری... می گه: بیام دمبالت تا ٨:٤٠،٩ برت نمی گردونما... می گم برم نگردون...

سکوتم طولانی شده، می گه پرستو کجایی؟ می گم واقعن همینو می خوام. همینه همینه همینو...می گه می دونم



***** می گم هاپو؟ 

گفته جانم؟

گفتم: بیا ماری جوانا بگیریم، بکشیم باهم. گفتم تاحالا کشیدی؟

دلم می خواد بشینیم وسط تخت، اون حس دست به دست دادن سیگاری رو، اون حس پیچیدنشو، اون حس مزه کردن دود رو باهات دوست دارم...

گفته نه،  می خوای امتحان کنی؟

گفتم اگه تو باهام بکشی

گفته باهم امتحان می کنیم...



******گفتم دیونه دلم برات یه ذره شده

گفته چرا من سختمه که بخوام این حرفو بزنم؟

گفتم کدوم حرف؟ اینکه دلت برام تنگ شده یا چیز دیگه ای؟

گفته همییین حرف...


نظرات 7 + ارسال نظر
پرسه دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 19:59

این تیپ آرایش دقیقا استایل ِ ویژه ی پرسه اس :دی

عه چه خوووب خو :)

سودابه دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 14:58

مبارک باشه

مچکر :)

سمی شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 08:45 http://gulus.persianblog.ir

آخیش.دق کردم بس که بلاگفا رو چک کردم خب

باباااااا من که همه چیزو انلاین برات تعریف می کنم که... تو دیه وبلاگ منو می خوای چیکا؟

سارا جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 23:42 http://zarrafeam.persianblog.ir

وبلاگ نو مبارک :)*
میگم که پرستو اشکال نداره ادرس وبلاگتو بذارم تو وبلاگم.چون یه نفر ازم سوال پرسید و گف که اگه شماها (بلاگفایی ها) وبلاگ دار شدین خبر بدم.حالا بگم؟؟؟

ممنون سارا جان... اکیه عزیزم اگه می خوای ادرس وبلاگمو بذاری، بذار خانوم :)

میلو جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 23:36 http://calmyellow.blogsky.com

بی نهایت خوشحالم که توام اومدی اینجا... حتی بلاگ اسکای کول تره و دارم فک میکنم همینجا استیبل شم!
آخ یه ماه شد نخونده بودمت و حرف نزده بودیم که :-)

من هنو خیلی بش انس نگرفتم البته فکرم کنم که عطای بلاگفا رو باید به لقاش بخشید...
:) واقعن یه ماه؟؟؟! چه زیادا

ندا جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 19:31

سلااااام خونه نو مبارک، یاد اون روزی افتادم که کاغذ دیواری خونه قبلیو صورتی کردی

سلام خانووم :)
البته باید یه فکریم واسه رنگ و روی اینجا کنم فعلن وخ نکردم :)

مهسا جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 15:22

اووولین بازدید کننده (:

؛)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.