انگشت اشاره

انگشت اشاره

انگشت اشاره

انگشت اشاره

* دیشب رو فراموش کنم


** فک می کنم واقعن  کار ِ من یه جور خنده داری برعکس-ه.  سه روزه که دارم تو خونه بحث می کنم که عاقا نریم ترکیه. دقیقن از همون روزی که بابا گفت می خواد بره واسه ٢-٣ هفته دیه بلیط بگیره، تموم مدت دارم می گم من نمیام. بابا فک کرده با کشورش مشکل دارم، گفته خب کجا پس میای؟ ما نزدیک ١٠-٩ ساله مسافرت خارج از ایرانمون با زیاد شدن کار بابا یهو تعطیل شد. تموم مدت قول داده بود که بازنشسته شه و بعد باز هم سالی یه سفر رو بریم. بعد من دیه دلم نمی خواد با بابا سفر برم. واقعن دلم نمی خواد. گفتم من مشکلم جایی که می خوایم بریم نیس من کلن مسافرت نمیام ... فک کنم موفق شدم که مامان رو هم حتی منصرف کنم. 


*** خرید ِ خونه-طوره صبح خیلی مزه می ده، خیلیییی


**** هاپوم می گه اخر هفته مهمونی دعوتیم، تولد فیلانی... می گم عههه ای ول بریم. من یه کت مشکی-ه خفن خریدم دو ساله دارمش هنو هیچ مناسبت اوکی ای نبوده که بپوشمش. گفته خب... بعد اومدم خونه، گفتم دلبر بریم تولد باید کادو بخریم نه؟ گفته اری. گفتم خب حداقل ٢٠٠-٣٠٠ تومن افتادیم که توو این بی پولی. گفته اره اما تو هوس مهمونی کردی بعد حالا ایندفعه رو می تونی اوکی کنی اشکال نداره...گفتم عاقا ولش کن خب. میام پیشت یه مهمونی دو تایی بگیریم خودم برات کلللی می رقصم بعد همون کت مشکی خفنمم می پوشم... اینجوری شد که قراره خودمون تولد بگیریم بهمراه کیک و لباس و رقص و فیلان :))) 


***** هاپو می گه دقت کردی وقتی بحث می کنیم تو باادب تر می شی؟ همینجوری خیلی کوفت و بیشور و گم شو-یه عاشقانه بم می گی اما تو بحثا حتی بم خر هم نمی گی... می گم اخه تو دعوا اینا فُش-ن خب. اما همینجوری ینی عجیجم،جوجوی-ه من. عچقم :)))))


****** بم تکست داده: پرستو کلاه بلدی ببافی؟ گفتم نه چطور؟ کلاه می خوای؟ گفته نه همینطوری پرسیدم. گفتم تو که الکی نمی پرسی مگه برات از ریباک کلاه نخریدیم ؟ می گه راستش فک کردم بلدی،اون کلاه ُ دادم شاهین که یکی تو برام ببافی، اونو بپوشم.... دلم براش ضعف رفت هاپوم رُ

نظرات 1 + ارسال نظر
parse سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 10:32 http://galexii.blogfa.com

وای چقدر خوبی تو پرستو، یه ماچ مثه خودت توت فرنگی ای:*
ایده یهوییه تولده خیلی عالیه :ایکس

مرسییی پرسه جان برای خصوصیت. لطف داری خااانوم و خوشالم خب :)
قلب-توت فرنگی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.