انگشت اشاره

انگشت اشاره

انگشت اشاره

انگشت اشاره

دیه دوس ندارم از خوردنیا بنویسم.یا از صبانه ای که برا هاپوم درست می کنم یا هدیه هایی که براش می برم . یه جور لوس-ی شده این اتفاق انگار. نه اینکه من لوس می نویسم یا کار-ه من لوسه نه... حوصله توضیحش رو ندارم، ینی نیدونم چطو بگمش...

نظرات 8 + ارسال نظر
فهیمه سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 00:21

با توجه به جواب کامنتت گفتم اینو حتمن بگم که اتفاقن هرچقدم همه این موضوع رو بنویسن و لوس هم بنویسن،مال تو لوس نیس به هیچ وجه و تمام.
خوابمم میاد نمیتونم برم دوباره یخونم ببینم گفتی لوس میشه یا خودت حس لوس بودن میگیری

خب مرسییی فهمیه. تو بم لطف داری و مچکرم خب جانم
قلب-توت فرنگی

sahar دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 03:21 http://man-o-shahab.blogfa.com

خیلی خوب میگی اتفاقا
توش پر از حس زندگی
من که خعلی این پستاتو دوست دارم

حریر یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 23:20

آخه تو که اینقد قشنگ و حس دار مینویسی که آدم موقع خوندنش مزه موز و نوتلا میاد زیر زبونش یا میای از شربت سیبت میگی که آدم هموووون موقع هوسشو کنه میای یاد میدی چجوری گوجه رو بذاریم تو آفتاب با نمک و فلفل و اینا و میای از تاس کباب و سالاد میوه و اون نون همیرگریا و چی و چی و چی اینقدر مزه دار و زنده و جون دار مینویسی....اینقد با دیتیل و ریز که من بی هنر ازت ایده بگیرم....چرا یهوووو همچین تصمیم وحشتناکی میگیری خب؟مهربون جان شووما بنویس واسه دل خودت اول دوم دل ماها که با اینا عشخ می کنیم،تماااام (ایموجی دست کامل)و اصنشم لوس نیست:| اینا فهمیدنه خانوم فهمیدن....شوما غذا هارو میفهمی مزه هارو میفهمی لوس چیه...تقصیر تو اصلا نیست تقصیر منِ خواننده ی خاموشه که پُرروانه میام میخونم کلی ازت ایده میگیرم بعد یه تشکر خشک و خالی نمی کنم ازت چهارنعل تند شونده و خوشحال میتازم .میرم درست می کنم و مورد تشویق قرار می گیرم...من شرمنده:/:))اصلا حتی اگه لوسم باشه قضیه به لوسیش فکر نکن...به کار ثوابی که داری انجام میدی فکر کن...فکر کن من که با کلاس ترین غذام تخم مرغ آبپز با کاهو و سس مایونز میخونم یه چیزی یاد میگیرم دو روز دیگه میرم تو جامعه سربلند میشم به این ارزشا فکر کن:)))به هر حال واقعا امیدوارم تحت تاثیر قرار گرفته باشی :))) و بازم بیای از خوووشمزه جاتت بنویسی که من بازم مدیونت شم:) میتونی این کامنتو تایید نکنی اصلا اینا صرفا حرف دلم بود که فکر کردم باس بت بگمشون....مرسی واسه مهربونیات...واسه این که میای و اینقدر راحت همه چیو باهامون شیر می کنی تو هر زمینه ایی بعـله:) ...بوس بهت مهربونترین.

مه یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 22:56

سلام پرستو منم یکی از خواننده های خاموشت هستم عاشق طرز نوشتن و توصیفاتم دختر ولی آدمی نیستم که حسم رو زیاد بروز بدم شاید برای همینم هست کامنت نمی ذارم بعد می دونی چیه من کلی چی ازت یاد گرفتم تو خوراکی ها بو ها لباس ها و رابطه با مردها خیلی چی یادم دادی کلی حس قشنگ بهم دادی که پیادشون کردم تو رابطم و کلی حس قشنگ بهم داد می دونم وقتی یکی دوست نداره از ی چیزی بنویسه نباید ازش خواست یا اصرار کرد چون اصرار اون حس قشنگ رو می بره ولی بازم برامون بنویس لطفا بذار ازت یاد بگیرم چجوری رابطم رو قشنگ کنم بس که حسات قشنگن بازم بنویس خانوم لطفا

سسین یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 22:25

پری من خیلی وقته می خونمت دختری
اون اولا حتی برات کامنت هم میذاشتم
بعد همیشه خیلی حال میده که به روز می نویسی
همین جوری باش همیشه
پری من ی چند سالی از تو بزرگترم
بعد الان ی سوال دارم
یعنی بعد خوندن پست قبل برام سوال پیش اومده
سوالم خیلی جالب نیست پس دوست نداشتی اصلا تایید نکن
چطور وقتی دوستش نداشتی باهاش س داشتی؟؟؟
مگه میشه؟؟
بعد من کسی رو دوست داشتم و هیچ اتفاقی بینمون نشد و رابطه کات شد
مگه میشه برام درکش سخته

اوم سخته گفتنش... ببین من مثلن از پوزیشن اجتماعیش خوشم میومد خب. بعد منطقی انتخابش کرده بودم. ٢-٣ ماه باهاش بودم و دیدم نه، نمی تونم... یه کم سخته توضیح دادنش. من می تونم رابطه داشته باشم ولی نمی تونم به لذت برسم. و گه می خوره بم حتی...
اره بابا همه چی میشه، همممه چی...
نیدونم. می دونی خوشم اومده بود ازش. از دوس داشتن اون. بعد خب واسه من س***ک*****س تو رابطه تعریف شده س...و از بوسیدنش، س***ک****سش خوشم نیومد.اصن دلیلی که باعث شد به دوس داشتن نرسم همین بود.همون حس خوش اومدن رو هم دود کرد رفت هوا... بععععععد عاقا شوما میای با کسی که دوس داری س****ک****س می کنی ممکنه خوشت نیاد و برعکس حتی...

مرمر یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 20:51 http://www.m-h-1390.blog.ir

خیلیییییی محترمانه میااااام میزنمتاااااا.....ااااا بنویس ببینم ..به هیچ احدیم توضییییح ندی خواهشاالاا

گیســو یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 20:44

اااا چراااااا بگو ما هم یاد بگیرییییییییییم
تازه من میخواستم کامنت بذارم که لطفا کامل بگو و جزییات رو حذف نکن تا مو به مو اجرا کنیم و یاد بگیریم

عسل یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 20:02 http://withgod.persianblog.ir

بنویس پرستو
ادم یه تکونی ب خودش میده وقتی نوشته های قشنگتو میخونه
ادم دوس داره تمام خوراکی های دنیارو برای ادمش ببره
:) براش میوه خشک کردم :) از رو عکس اینستات یه تکونی ب خودم دادم :))

مچکرم ، فک نمی کردم که باعث ایده دادن بشه بعد اخه چیزی که اتفاقن خیلی بچه ها می نویسن همین موضوعه...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.