انگشت اشاره

انگشت اشاره

انگشت اشاره

انگشت اشاره

* هردفعه فک می کنم دیه تموم شد، دیه این بار واقعن تموم شد...


** دراز کشیده، نشستم رو شکمش. دارم تموم سعیم رو می کنم که نذارم بخوابه، داره تموم سعیش رو می کنه که نشون بده حواسش رو نیتونم پرت کنم و می تونه بخوابه... چشماش بسته س. شیطنت کردنام یادم می ره، یهو حس می کنم چقد خستمه، چقد مقاومت نشون دادم، چقد سختم بوده جلو وسوسه بایستم... به مژه های برگشته و بلندش نیگا می کنم، تو دلم می گم کوفتت شه این مژه های قشنگ... یه پسر مژه های باید این مدلی باشه بعد مژه های من کوتا و سیخ سیخ...خودمو کش می دم روی میز کامپیوتر، صدای اسپیکرو خفه می کنم. چشماش بسته س. تاپ تنش-ه، تاپ-ش رو می دم بالا، سرم رو می ذارم رو سینه ش، تاپ-ش رو می کشم پایین، رو سرم، رو شونه هام...

بش می گم کاش می شد برم زیر پوستت... موهامو که از یقه ش بیرون زده ناز می کنه... "ناز" یکی از کلمه های قشنگیه که ادم گفتنش، نوشتنش نمیاد، حس لوس بودن می کنه... اما صفت این روزای من "ناز" بودنه، ناز داشتنه... و هیچ کلمه ی غریبی نیست برام، بس که منو هاپو صدا می کنه ناااااز...

خسته ام از مقاومت کردن، از اینکه نخوام کار اشتباه انجام بدم. از انتخاب کردن، از دو راهیه قلبم، چشمامو میبندم و فک می کنم کاش تموم شده باشه دیه... دلم می خواد همینجا، زیر تیشرت هاپوم بمونم تا همه چی درست شه، همه چی اروم شه...


*** نسکافه می خورم، شالگردن می بافم، سریال خوب تماشا می کنم، اهنگ خوب گوش می کنم،بونئو دوتایی می خرم و از دلم نمیاد تنها بخورم و یکیش رو برا هاپو نگه می دارم که دفعه بعد که دیدمش بدم بش، لاکامو پاک می کنم، با هاپو تلفنی حرف می زنم، می بینمش، سیگارو از گوشه ی لبش برمی دارمو یه پک می زنمو می دم دستش، کنارش راه می رم تو شب، تیک تیک می لرزمو خودمو بیشتر می چسبونم بش، دستمو بیشتر سُر می دم زیربغلش ... زندگی یواشی-ه مثه اینکه...


‏**** say sth im giving up on you

حتی یک بار هم اشک نریختم باش، مثه اینکه i've realllly done... چه بدونم، چه بدونم...


‏***** every girl wants a bad boy who will be good just for her and every boy wants a good girl who will be bad just for him

این روزا به خودمو هاپو نیگا می کنم فقط این جمله یادم میاد در مورد خودمون...

نظرات 3 + ارسال نظر
سیما شنبه 30 آبان 1394 ساعت 00:06

offer song sogoli

خب مچککککرم
قلب-توت فرنگی

میلو جمعه 29 آبان 1394 ساعت 19:53

پست نازپرورده ی منو خوندی؟ نازپروده شدی رفت :) congrats!

من تقریبن تموم پستات رو خوندم، اما الان نیدونم دقیقن کدوم رو می گی و یادم نی
هاهاها مچکرم ؛)

سیــــــــــــما جمعه 29 آبان 1394 ساعت 19:34

earned it _ kina grannis & max & khs cover

نفمیدم کامنتت رو سیما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.